Vše o jízdě v elektro-motokárách
Jízda v elektro-motokáře na okruhu trvá přibližně 10 minut, z 7:20 minut vám budeme měřit časomírou.
Před jízdou vám pomůžeme s přilbou a usazením do sedačky. Spolu s vámi nastavíme pozici v motokáře tak, aby se vám jezdilo pohodlně a bezpečně.
Měření času jízdy započne první elektro-motokára, která protne čáru Start / Cíl.
Elektrické motokáry Sodi mají 4 stupně výkonu. Tyto výkony může přepínat pouze traťový komisař, který dohlíží na průběh jízdy.
Výkonové úrovně
Výkonové úrovně vám elektronicky přepíná náš traťový komisař. Při výjezdu na dráhu z depa je výkon motokáry nastaven na úroveň 1. Poté vám komisař aktivuje vaši dostupnou úroveň pro jízdu. Po dokončení vaši jízdy se výkon motokáry automaticky nastaví na úroveň 1 a vy zajíždíte bezpečně do depa.
Motor našich nových motokár Sodi RTX má výkon 11 koní a maximální otáčky až 11.000 / min. Jednotlivé výkonové úrovně 1 až 3 jsou sníženy elektronickým mapováním motoru, kromě úrovně 4, která je neomezená a funguje na plný výkon.
Úroveň 1
Při vjezdu, výjezdu z boxů a při kolizi na trati kde bude hrozit nebezpečí.
Úroveň 2
Výkon pro dětské jízdy. Dětské jízdy se může účastnit osoba s tělesnou výškou nad 140 centimetrů a pod dozorem zákonného zástupce.
Úroveň 3
Výkon pro běžnou jízdu dospělé osoby s věkem nad 15 let s tělesnou hmotností do 130 kg.
Úroveň 4
Neomezený plný výkon pro jízdu pro jezdce, kteří splnili kvalifikační čas platný pro dané období.
Licence a podmínky k jejich získání
1) Registrace v registračním kiosku na naší provozovně
2) Podrobné seznámení a souhlas s provozními a bezpečnostními podmínkami E-MOTION park arény a splnění všech podmínek pro vystavení Licence jezdce
3) Zakoupit si kartu Licence jezdce
Dovolujeme si vás upozornit, že při opakovaném porušování bezpečnostních a provozních podmínek E-MOTION park areny (zejména narážení do ostatních motokár a bariér) může být jezdci licence zrušena.
Ovládání elektro-káry
SODI RSX2
REVOLUCE ZÁBAVY
Elektropohony hýbou světem a motokáry SODI RSX2 jsou světovým lídrem v elektrokárách. Výsledkem mnohaletých zkušeností a strategických partnerství s vedoucími pracovníky v oboru, je produkt, který byl kompletně přizpůsoben nejmodernějším požadavkům klientů a zaměřen na omezení energetické náročnosti a rychlému nabíjení.
Motor ENGEC je speciálně vyvinut pro karting a poskytuje úžasný průběh točivého momentu a výkonu. Navíc technici SODI speciálně přizpůsobili produkt na naši trať a požadavky našich zákazníků.
Extrémně ergonomicky dobře vyvážený podvozek s motorem v zadní centrální poloze, pohonem přes ozubený řemen a kinematikou závodních motokár přináší emoce z jízdy nesrovnatelné s tím, co jste dosud v kartingových halách zažili.
Závodní trať
Využili jsme 8300m2 plochy haly v Avion shopping parku k postavení závodní tratě, která Vám 100% zajistí emotivní svezení.
Trať byla navržena lidmi s mnohaletými zkušenostmi ze závodních okruhů v celé Evropě. Cílem bylo postavit trať rychlou a zároveň extrémně bezpečnou. Nechtěli jsme „namotat“ do haly stovky metrů zakličkované pomalé dráhy, kde mnohdy jezdce jedoucí proti sobě dělí jen jedna bariéra. Postavili jsme opravdovou závodní trať s únikovými zónami, rychlými protahováky a vracečkami, do kterých je radost brzdit z plné rychlosti a driftem je pak projíždět.
- Délka v ose tratě: 412 metrů
- Šířka vozovky: minimálně 5,5 metrů
- Šířka tratě včetně ochranných zón: 7,5-9 metrů
- Počet zatáček: 7 pravých , 5 levých R 8-25m
- Nejdelší rovinka: 76 metrů
- Délka boxové uličky: 60 metrů
Povrch tratě
Speciálně vyvinutý akrylový nátěr
Bariéry
Segmentové italské bariéry GoTrack
V prostoru kolem boxové uličky integrované plastové svodidla Protex ( Španělsko)
Měření času a sektorové snímače
Časomíra MyLaps s možností měření na desetitisíciny sekundy zajišťuje dokonalý přehled o Vámi zajetých kolech. Každý průjezd startovní/cílovou čárou je zaznamenán a online přenášen na obrazovky v hale. Výsledky Vám po jízdě také vytiskneme a pošleme na email.
Na dráze jsou instalovány dva průjezdové snímače De Haardt, které v případě potřeby aktivují snížení rychlosti motokár (konec jízdy, nájezd do depa).