Jízda v elektro-motokáře na okruhu trvá přibližně 10 minut, z toho 7:20 minut vám budeme měřit časomírou.

Před jízdou vám pomůžeme s přilbou a usazením do sedačky. Spolu s vámi nastavíme pozici v motokáře tak, aby se vám jezdilo pohodlně a bezpečně.

motokary ostrava

Měření času jízdy započne první elektro-motokára, která protne čáru Start / Cíl.

Elektrické motokáry Sodi mají 4 stupně výkonu. Tyto výkony může přepínat pouze traťový komisař, který dohlíží na průběh jízdy.

Výkonové úrovně

Výkonové úrovně vám elektronicky přepíná náš traťový komisař. Při výjezdu z depa je výkon motokáry nastaven na úroveň 1. Při nájezdu na trať vám komisař aktivuje zakoupenou úroveň výkonu. Po ukončení jízdy se výkon motokáry automaticky přenastaví zpět na úroveň 1 a vy tak můžete bezpečně zajet zpět do depa.

Motor našich nových motokár Sodi RSX2 má výkon 11 koní a maximální otáčky až 11.000 / min. Jednotlivé výkonové úrovně 1 až 3 jsou sníženy elektronickým mapováním motoru, kromě úrovně 4, která je neomezená a funguje na plný výkon.

Úroveň 1

Při vjezdu, výjezdu z boxů a při kolizi na trati kde bude hrozit nebezpečí.

Úroveň 2

Výkon pro dětské jízdy. Dětské jízdy se může účastnit osoba s tělesnou výškou nad 140 centimetrů a pod dozorem zákonného zástupce.

Úroveň 3

Výkon pro běžnou jízdu dospělé osoby s věkem nad 15 let s tělesnou hmotností do 130 kg.

Úroveň 4

Neomezený plný výkon pro jízdu pro jezdce, kteří splnili kvalifikační čas platný pro dané období.

Licence a podmínky k jejich získání

BlueFRONT

1) Registrace v registračním kiosku na naší provozovně 
2) Podrobné seznámení a souhlas s provozními a bezpečnostními podmínkami E-MOTION park arény a splnění všech podmínek pro vystavení Licence jezdce 
3) Zakoupit si kartu Licence jezdce

Dovolujeme si vás upozornit, že při opakovaném porušování bezpečnostních a provozních podmínek E-MOTION park areny (zejména narážení do ostatních motokár a bariér) může být jezdci licence zrušena.

Ovládání elektro-káry

navod televize CZ

SODI RSX2

REVOLUCE ZÁBAVY

Elektropohony hýbou světem a motokáry SODI RSX2 jsou světovým lídrem v elektrokárách. Výsledkem mnohaletých zkušeností a strategických partnerství s vedoucími pracovníky v oboru, je produkt, který byl kompletně přizpůsoben nejmodernějším požadavkům klientů a zaměřen na omezení energetické náročnosti a rychlému nabíjení.

Motor ENGEC je speciálně vyvinut pro karting a poskytuje úžasný průběh točivého momentu a výkonu. Navíc technici SODI speciálně přizpůsobili produkt na naši trať a požadavky našich zákazníků.

Extrémně ergonomicky dobře vyvážený podvozek s motorem v zadní centrální poloze, pohonem přes ozubený řemen a kinematikou závodních motokár přináší emoce z jízdy nesrovnatelné s tím, co jste dosud v kartingových halách zažili.

Selection 3 2

SODI X2DRIVE

2X TOLIK ZÁBAVY

sodi x2drive 1

Dvoumístná elektro-motokára Sodi X2DRIVE má totožné výkonové parametry jako jednomístná SODI RSX2, navíc díky lepšímu rozložení váhy nabízí ještě rychlejší a adrenalinovější zážitek v zatáčkách! 

Model X2Drive je ideální pro výuku trajektorií nebo umožňuje dětem objevovat pocity z jízdy na motokáře. Motokára má 2 volanty, z nichž jeden je volant pro spolujezdce vybavený jedinečným patentovaným „dvoupolohovým“ systémem: pevným nebo aktivním.

Sdílejte zážitek ve dvmoumístné motokáře s rodinou či přáteli!

Závodní trať

Využili jsme 8300m2 plochy haly v Avion shopping parku k postavení závodní tratě, která Vám 100% zajistí emotivní svezení.

Trať byla navržena lidmi s mnohaletými zkušenostmi ze závodních okruhů v celé Evropě. Cílem bylo postavit trať rychlou a zároveň extrémně bezpečnou. Nechtěli jsme „namotat“ do haly stovky metrů zakličkované pomalé dráhy, kde mnohdy jezdce jedoucí proti sobě dělí jen jedna bariéra. Postavili jsme opravdovou závodní trať s únikovými zónami, rychlými protahováky a vracečkami, do kterých je radost brzdit z plné rychlosti a driftem je pak projíždět.

Povrch tratě

Speciálně vyvinutý akrylový nátěr

Bariéry

Segmentové italské bariéry GoTrack
V prostoru kolem boxové uličky integrované plastové svodidla Protex ( Španělsko)

Měření času a sektorové snímače

Časomíra MyLaps s možností měření na desetitisíciny sekundy zajišťuje dokonalý přehled o Vámi zajetých kolech. Každý průjezd startovní/cílovou čárou je zaznamenán a online přenášen na obrazovky v hale. Výsledky Vám po jízdě také vytiskneme a pošleme na email.

Na dráze jsou instalovány dva průjezdové snímače De Haardt, které v případě potřeby aktivují snížení rychlosti motokár (konec jízdy, nájezd do depa).